Ketodiet.cz – recenze keto diety

Svět internetu denně zaplavují desítky návodů na to, jak zhubnout. Většina z nich ale nefunguje, resp. funguje pouze ve specifických podmínkách. Tzv. keto dieta, kterou nabízí stránka ketodiet.cz funguje na ověřeném principu ketózy a dokáže s ní zhubnout každý, kdo bude dodržovat jídelníček.

KetoDiet - recenze a zkušenosti

Pojďme se podívat, pro koho je tato dieta určena a kolik s ní dokážete zhubnout.

Záruka bezpečného a nejlevnějšího nákupu KetoDiet = objednávejte z ✅ oficiálního eshopu ketodiet.cz!

Princip keto diet

Při běžné činnosti metabolismu využívá tělo jako primární zdroj energie velké množství sacharidů a menší množství tuků a bílkovin. Při ketogenickej dietě jsou tímto zdrojem látky zvané ketony, které vznikají štěpením tuků. Na využívání ketonů se ale vaše tělo musí přepnout do stavu metabolismu, který se nazývá ketóza.

Tento stav nastává při vyčerpání všech dostupných sacharidů ve stravě ale i těch uložených ve formě glykogenu v játrech a ve svalech. Už asi začínáte tušit, že na to, aby se tělo dostalo do ketózy, musíte ze stravy vyloučit téměř všechny sacharidy. Limit, při kterém zůstanete v ketóze se pohybuje někde okolo 30 g sacharidů denně.

Možná to zní jednoduše - řeknete si, že vynecháte pečivo, brambory a rýži, avšak ve stravě na nás i tak číhá obrovské množství skrytých sacharidů např. v mléčných výrobcích, v luštěninách, v mnoha druzích zeleniny, atd.

Právě taková drastická změna jídelníčku způsobí, že mnozí lidé při této dietě selžou, protože nemají energii ani čas hlídat si max. množství sacharidů. Právě s tím vám pomůže dietní program Ketodiet.cz.

Upozornění - Pokud se léčíte na cukrovku, do keto diety se v žádném případě nepouštějte. Potřebujete totiž stabilní hladinu glukózy bez výkyvů a mohl by u vás nastat stav nazvaný diabetická ketoacidóza, který může skončit až smrtí. V případě, že chcete zhubnout, vždy konzultujte změnu stravování s vaším diabetologem.

Co budete jíst a kolik zhubnete

Existuje několik variant ketogenických diet, které se liší doporučeným složením makronutrientů (sacharidy, tuky, bílkoviny). Ketodiet.sk sází se zvýšený příjem bílkovin, díky kterým si udržíte při hubnutí svalovou hmotu.

Ketodiet.sk vám nabízí 3 dietní plány

  • Basic - Základní dietní plán trvající 6 týdnů, rozdělen do 3 kroků, z nichž každý trvá 2 týdny. Tento plán zvolte, pokud máte pouze nízkou nadváhu a chcete mírně zredukovat hmotnost (např. pokud hubnete po Vánocích). V tomto plánu zkonzumujete spolu 154 porcí jídel.
  • Medium - Tento plán zvolte, pokud máte střední nadváhu a chcete zhubnout větší množství tuku. Plán medium trvá 9 týdnů, přičemž každý ze tří kroků trvá 3 týdny. Během těchto 9 týdnů zkonzumujete 231 porcí jídel.
  • Intense - Je vhodný pro intenzivní hubnutí pro osoby s vysokou nadváhou až obezitou. Tento plán trvá 12 týdnů a je taktéž rozdělen do 3 kroků, každý krok však v tomto případě trvá až 4 týdny.

Ako ste si určite všimli, každý z týchto plánov je rozdelený do 3 fáz, pričom čím intenzívnejší program, tým dlhšie fázy trvajú.

Dietní plány Ketodiet.cz na hubnutí

Fáze hubnutí v Ketodiet.cz

  • 1. fáze - V této fázi budete konzumovat 5 keto jídel z balíčku, resp. kombinaci jídel a proteinových nápojů. Sacharidy jsou v této fázi omezeno na 30 g denně. Začátek je nejtěžší, protože si musíte zvyknout na drastické omezení příjmu sacharidů. Jelikož mozku trvá déle, než se adaptuje na fungování bez glukózy, můžete během prvních dní pociťovat nervozitu, poruchy soustředění a chuť na sladká jídla. Po přechodu do režimu ketózy o cca. 2 - 4 dny se ale spalování rychle rozjede a chuť na sladké a hlad ustoupí díky nízké hladině inzulínu.

Tip: Přechod do stavu ketózy můžete urychlit o 1 - 2 dny cvičením, ať už silovým s činkami nebo vlastní vahou, případně aerobní činností (běh, plavání, cyklistika). Nejrychlejším spalovačem energie je intervalový trénink (označovaný také zkratkou HIIT).

  • 2. fáze - Zde již nahrazujete jedno jídlo z balíčku svým vlastním. Jídlo by mělo mít vysoký obsah bílkovin ale rozhodně nemusíte šetřit ani na tucích. Ideální jsou např. mastnější ryby jako losos, případně ryby v oleji, šunka, sýry, vejce či nikoliv príiš libové maso. Tímto způsobem se naučíte přizpůsobit jídelníčku i použitím vlastních jídel. V této fázi lze zkonzumovat 50 g sacharidů denně.
  • 3. fáze - Je to jakési přechodné období na cestě k vlastní stravě bez použití balíčků Ketodiet.sk. Předpřipravené jídla z balíčku budete jíst 2-krát denně, další 3 jídla si připravíte sami. Denní příjem sacharidů v této fázi může stoupnout až na 80 g - s takovým množstvím se už do ketózy pravděpodobně odestát, stále však máte díky nízkosacharidové stravě relativně stabilní a nízkou hladinu inzulínu, díky které tělo spaluje větší množství tuků.

Po zvolení dietního plánu vám web stránka nabídne 3 varianty balíčků a jídel. První varianta obsahuje jídla KetoDiet + proteinové nápoje (ty konzumujete cca. 2-krát denně). Druhá varianta obsahuje pouze proteinové nápoje, které nahrazují všechna jídla. Třetí možností je sestavit si vlastní jídelníček z desítek druhů speciálních potravin s vysokým obsahem proteinů přímo v e-shopu Ketodiet.sk samozřejmě při dodržení doporučených dávek živin.

Velmi dobré na Ketodiet.cz je, že se při ní nespoléháte až do konce diety pouze na předpřipravené balíčky, ale musíte se postupně naučit vařit si vlastní jídla tak, abyste dodrželi podmínky této diety.

Pokud se budete držet dietních plánů a pokynů, můžete s touto dietou zhubnout cca. 6 - 12 kg za měsíc. Počítejte ale s tím, že zpočátku bude pokles váhy rychlý, ale v posledních fázích to může být pouze pár kg za měsíc. Také určitá část poražené váhy bude tvořena svaly, vodou a glykogenem - tomu se nedá zabránit při žádné dietě.

Pokud si nejste jisti, který balíček si zvolit, vyzkoušejte KetoDiet kalkulačku, pomocí které si můžete vypočítat své BMI. Podle tabulky pak zjistíte, který plán je vhodný právě pro vás.

Co je nutné dodržovat při keto dietě

  • Kontrola stavu ketózy – možná se divíte, jak zjistíte, že jste v žádaném stavu tzv. ketózy. Nejspolehlivější dostupnou metodou je použít indikační papírky, které dokáží signalizovat přítomnost ketolátek v moči. Koupíte je v lékárně pod názvem Diaphan, případně Hexaphan či Heptaphan.
  • Jakým jídlům se vyvarovat – dejte si pozor zejména na skryté cukry. Neměli byste jíst žádné ovoce, ze zeleniny pouze listovou, případně rajčata a minimum mrkve, žádné luštěniny, pečivo, brambory, rýži ani těstoviny, žádný alkohol, slazené nápoje ani ovocné či zeleninové šťávy a už vůbec ne cukr, med či sladkosti. Pozor, některé ingredience mohou blokovat ketózu - jsou to např. kyselina citronová a umělá sladidla. Povolené potraviny a vhodné recepty najdete na stránce KetoDiet.
  • Pitný režim – mnoho lidí si myslí, že pijí během dne dost vody, ale opak je často pravdou. V závislosti na ročním období byste měli denně vypít cca. 2 - 3 l vody, v létě ještě více. Voda je důležitá pro správné fungování metabolických procesů a často dokáže zahnat falešný hlad.
  • Pravidelnost – jezte pravidelně a v klidu, na jídlo si udělejte dostatek času. Rychle snědené jídlo znamená horší trávení a časný nástup hladu.
  • Cvičení a KetoDiet – po týdnu pravděpodobně nebudete zvládat intenzivně sportovat, nepodceňujte ale význam pohybových aktivit. Urychlí váš metabolismus a pomohou vám ochránit svalovou hmotu.

Zakázané a povolené potraviny KetoDiet

Při ketonové dietě jsou povoleny několik potraviny s vysokým obsahem bílkovin, několik jsou však i zakázané. Abyste nenarušili svou dietu a neoddialili hubnutí, měli byste svému jídelníčku věnovat velkou pozornost. Potraviny, které jsou při KetoDiet povoleny:

  • Všechny druhy masa od kuřecího přes hovězí až po šunku, salám a slaninu,
  • Mastné ryby: Losos, tuňák, pstruh, makrela či sardinky
  • Mořské plody
  • Všechny druhy řas
  • Vejce
  • Mléčné výrobky: Máslo, smetana, sýry (např. Mozzarella, čedar, kozí sýr či cottage cheese), vysokotučné bílé jogurty
  • Tmavá čokoláda (alespoň 90%)
  • Ořechy a semena: Vlašské ořechy, mandle, kešu, dýňová, chia nebo lněná semínka
  • Zdravé másla a oleje: Extra panenský olivový olej, kokosový a avokádový olej, arašídové, ořechové či Ghee máslo
  • Zelenina: Listová zelenina, brokolice, zelená fazolka, chřest, okurka, paprika, rajčata, cibule, pórek, dýně, kyselé zelí, kedluben, květák, lilek, patizon, cuketa, fenykl, artyčoky, ředkvička, celer
  • Ovoce: Maliny, borůvky, bílý rybíz, jahody, bílý grep, pomelo, švestky, vodní meloun, zelené jablko, nektarinky, broskve
  • Avokádo
  • Olivy
  • Houby
  • Sůl, různé koření i bylinky

KetoDiet 4 týdenní balíček

K zakázaným potravinám se řadí:

  • Sladkosti a ovocné šťávy
  • Rýže, těstoviny, výrobky z obilovin a pšenice
  • Luštěniny: Fazole, čočka, hrách, kukuřice, cizrna
  • Kořenová zelenina, brambory, sladké brambory
  • Zpracované rostlinné oleje a majonéza
  • Alkohol
  • Dietní jídla, které často obsahují hodně sacharidů

KetoDiet jídelníček

Před každou dietou je jednou ze základních otázek "co budu jíst?". Samozřejmě, vhodnou volbou při dietě jsou všechny KetoDiet produkty, doporučujeme např. sušené maso, koktejly, tyčinky či omelety. Kromě KetoDiet jídel si můžete dopřát i různé povolené potraviny.

Zkuste vzorový jídelníček:

  • Snídaně: Omeleta/vejce natvrdo, rajčata, kozí sýr/milkshake/jogurt s ostružinami
  • Oběd: Kuřecí maso s grilovanou zeleninou/hovězí steak s čedarovou omáčkou /vepřová panenka s dušenou zeleninou/grilovaný hermelín se zeleninou
  • Večeře: Losos se zelenou fazolkami/tuňákový salát se sýrem/kuřecí na přírodně se sýrem/masové kuličky se sýrem a zeleninou

Pro koho je dieta KetoDiet vhodná a pro koho ne

Keto dieta je vhodná pro muže i ženy ve věku od 18 let. Přece jen metabolismus dítěte či dospívajícího člověka potřebuje vyváženou stravu bez diet či experimentů.

Keto dieta není vhodná pro diabetiky (viz upozornění na začátku článku), lidí trpících na srdeční choroby, po mozkové příhodě, onkologických pacientů, pacientů s onemocněním ledvin, jater, poruchami příjmu potravy či psychiatrickými diagnózami. Rovněž by se do ní neměli pouštět těhotné a kojící ženy.

Pokud máte potravinovou intoleranci, před použitím si pro jistotu přečtěte složení jednotlivých produktů.

Zkušenosti a recenze Ketodiet.cz

Přečíst zkušenosti a recenze KetoDiet

KetoDiet pro vegetariány a vegany?

Keto dietu mohou samozřejmě držet i vegetariáni či vegani. Jejich výběr potravin je však, alespoň co se týká této konkrétní diety, omezen. Mnohé z KetoDiet potravin obsahují sušenou smetanu, mléko či vejce. Pro vegany nejsou vhodné např. KetoDiet nápoje, koktejl, omeleta, tyčinky, chléb, ale ani zmrzlina. Tu by neměly konzumovat ani vegetariáni, protože obsahuje vepřovou želatinu. Při KetoDiet je však povolena různá zelenina a na stránce najdete recepty, podle kterých si můžete připravit chutné pokrmy. Ukráceni nezůstanou ani milovníci kávy, tento nápoj je během diety povolen, samozřejmě, bez cukru.

Recenze a zkušenosti uživatelů s KetoDiet

Uživatelé na diskusních fórech potvrzují, že Ketodiet.cz funguje dobře. Úbytky hmotnosti se pohybují od 7 kg za měsíc a více. Jako problematický hodnotí návrat k běžné stravě, kdy se některým vrátí několik kg z původní váhy zpět. Těžko ale říct, zda jde jen o glykogen a vodu, nebo také o tuk.

Někteří popisují dokonce zlepšení koncentrace a subjektivní více energie na aktivity, což je ale pravdedpodobne způsobeno, že se jim stabilizovala hladina inzulínu a předtím konzumovali jídla, které ji rozkolísavali.

Recenze KetoDiet na Heurece

Výhody, nevýhody, cena

Pozitiva KetoDiet

  • účinný způsob hubnutí
  • předpřipravené jídla značně usnadňují stravování
  • motivuje k správným stravovacím návykům nutností doplňování vlastními jídly
  • připravené dietní plány
  • možnosť vyskládat si vlastní jídelníček z jídel přímo z e-shopu

Negativa KetoDiet

  • vyšší cena
  • příchutě k proteinovým nápojem jsou ve formě tablet
  • málo energie na intenzivní sportování nebo fyzické aktivity
  • mírné oslabení organismu a malátnost, u někoho poruchy soustředění

Ceny KetoDiet se liší podle zvoleného dietního plánu. Platí se vždy za jednu fázi, přičemž balíček obsahující pouze proteinové nápoje je o pár eur levnější. Například 1. fáze 6-týdenního plánu BASIC, která trvá 2 týdny stojí 2 990 Kč, případně 2 390 Kč při volbě balíčku obsahujícího pouze nápoje.

Při dietních plánech MEDIUM jsou tyto ceny 4 390 Kč a 3 490 Kč a při nejintenzivnějším 12-týdenním plánu zaplatíte za balíček jídla + nápojů 5 490 Kč a za balíček pouze s nápoji 4 590 Kč.

2. fáze ve všech plánech je pak vždy o pár stovek Kč levnější, protože počítá s tím, že některá jídla si připravíte sami.

Záruka bezpečného a nejlevnějšího nákupu KetoDiet = objednávejte z ✅ oficiálního eshopu ketodiet.cz!

KetoDiet tabletky

Pilulky na hubnutí se řadí k nejčastějším volbám mnoha žen, které touží po hezčí postavě. KetoDiet je ketonová dieta, což znamená, že při ní třeba dodržovat určitá pravidla mj konzumaci speciálních potravin, s nimiž dosáhnete stav ketózy a zhubnete. KetoDiet tabletky, např. Heat Spalovač tuků či Vitamin C jsou vhodnou volbou nejen během držení diety, ale i po jejím ukončení, když přejdete na běžnou, avšak pestrou stravu.

KetoDiet ochutnávkový balíček

KetoDiet v lékárně

Pokud i vás KetoDiet zaujala, určitě se ptáte, kde byste si mohli takové potraviny zakoupit. V běžné lékárně či e-shopu s výživovými doplňky je bohužel nenajdete. Dostupné jsou na oficiální stránce KetoDiet.cz, kde si je můžete objednat online, ale i na prodejních místech. KetoDiet má své prodejny po celé České republice, jejich seznam najdete na oficiální stránce.

Časté otázky a odpovědi

Mohu během Kete diety konzumovat alkohol?

Spojení KetoDiet a alkoholu není vhodné, protože většina alkoholových nápojů obsahuje vysoké množství sacharidů, kterým se při dietě třeba vyhýbat.

Nehrozí mi při KetoDiet jojo efekt?

Pokud budete dodržovat všechny pokyny ohledně diety a nevrátíte se po jejím ukončení k starým návykům, jojo efekt vám nehrozí. Při keto dietě se naučíte, co můžete jíst a co ne, kterých potravin byste se měli vyvarovat a které naopak můžete jíst do sytosti. Pokud si tyto zásady dostatečně osvojíte, nemusíte se obávat, že naberete shozené kilogramy zpět.

Jsou na KetoDiet nějaké slevy?

Na KetoDiet balíčky nabízí prodejce často akce. Zlevněný balíček na týden či dva si můžete koupit např. během akce Černý pátek. Zkusit můžete také bazar, kde nabízejí balíčky lidé, kteří se z nějakého důvodu rozhodli dietu ukončit. Nejvhodnější volbou však je kupovat KetoDiet z oficiální stránky, kde seženete KetoDiet balíčky nejlevněji.

Mohu držet KetoDiet i během těhotenství?

KetoDiet se nedoporučuje držet ženám během těhotenství a ani během kojení. Můžete se na názor zeptat i odborníka, resp. svého lékaře. Odpověď však bude stejná. Jelikož během keto diety dochází v těle k jistým změnám a nemůžete konzumovat vše, mohli byste tím ohrozit sebe i své dítě. Během menstruace je však dieta povolena.

Má KetoDiet nějaké vedlejší účinky?

V začátcích diety, tedy když dojde ke změně stravování, se mohou projevit mírné žaludeční potíže a únava. Když se však vaše tělo nové situaci přizpůsobí, vše se vrátí do normálu. Dietu mohou držet i sportovci, povolená je např. i pro kulturisty. Třeba se jen smířit s tím, že může poznamenat váš sportovní výkon.

Kdy uvidím první výsledky?

Dietní plány KetoDiet trvají obvykle 6 až 12 týdnů. Kolik přesně zhubnete závisí na rychlosti vašeho bazálního organismu, ale také míry nadváhy, na dodržování stravovacího plánu a pohybové aktivity. Shazovat byste měli, jakmile se dostanete do stavu ketózu, čili už po pár dnech.

Alternativy (KetoMix, KetoFit, Prodietix)

Která KetoDiet je nejlepší? Pokud se to i vy ptáte, odpověď je jednoduchá – ta, která nejvíce vyhovuje vám. Kromě KetoDiet si můžete vybrat KetoMix, KetoFit či Prodietix. Rozdíl je v kvalitě a druhu jídel, ale i v ceně. Např. při Prodietix konzumujete 4 porce denně, s KetoFit jíte 6 až 7x denně, při KetoMix dietě se stravujete 5-krát denně.



Publikováno dne: 20.07.2019
Hodnocení článku:
(88.2%)

Přidat komentář

V tejto kategórií nájdete aj:

Dieta při dně, cukrovce a vysokém cholesteroluDieta při dně, cukrovce a vysokém cholesterolu

Správná léčba spojena se změnou životosprávy dokáže snížit riziko bolestivých záchvatů. Jak je tedy vhodné stravovat se při dně? Pojďme se na to podívat.

Dělená strava nejen na hubnutíDělená strava nejen na hubnutí

Dělená strava je jednou z nejčastěji využívaných diet na redukci hmotnosti. Mnozí už o ní slyšeli a už z názvu vyplývá, že v ní dělíme potraviny do určitých skupin. Co při ní dodržovat?

11 rad, jak rychle zhubnout11 rad, jak rychle zhubnout